VÁLLALATI COACHING

Mikor lehet szükség egy vállalkozás, egy (kis vagy nagy) vállalat, egy vezető számára a kommunikáció és az önismeret fejlesztése?

  • Rendszeresen elbeszéltek egymás mellett a beszélgetőtársaddal
  • Nem értik a beosztottak, hogy mit kérsz tőlük
  • Nehéz a szervezeti változásokat véghez vinni a vállalkozáson belül
  • Nem érted, hogy mi a beosztottak motivációja, nem tudod, hogyan lehetne ezekre rákérdezni
  • Nem vagy nehezen vállaljátok fel a cégen belüli konfliktusokat, nézeteltéréseket
  • A kritikát sokallják, az elismerést keveslik az alkalmazottak

Szeretnél empatikus vezető lenni, de nem mondanál le az önérvényesítésről, a véleményedről, az értékrendedről?

​Az együttműködő, empatikus kommunikáció elsajátítható egyéni ill. kis- és nagycsoportos tréning során, melynek időtartama a 2 órás előadástól az egész napos workshopig terjedhet, elméleti és gyakorlati tudást nyújtva.

A kommunikációs módszer még hatékonyabb használatát támogathatja önismereti tréning és/vagy coaching folyamat.

Változást szeretnék, ajánlatot kérek!

Bár ma már számos coaching módszer létezik az önismeret gyakorlásához, ezek egyike hatékonyságával, érthetőségével, gyorsaságával kitűnik a többi közül: ez a TRANZAKCIÓANALÍZIS.

A tranzakcióanalízis személyiség-, kommunikációs- és gyermek-fejlődéstani elmélet egyben. A személyiség fejlődésével, a személyes változással foglalkozik. Segít annak megértésében is, hogyan fejezik ki az emberek személyiségüket a magatartás eszközeivel. A sorskönyv koncepció által pedig megvilágítja, hogy jelenlegi életünk hogyan gyökerezik a gyermekkorban.

A módszer mind egyéni, mind kis- és nagycsoportos formában alkalmazható, tanulható, a megbízó igényeihez, a cég problémáihoz, elvárásaihoz igazítva.​

Eredményei lehetnek:

  • jobb önbecsülés,
  • erősebb felelősségérzet,
  • mások meghallgatásának és megértésének képessége,
  • a változások könnyebb elfogadása
  • elégedettség, elismertség érzése,
  • harmonikusabb munkakapcsolatok,
  • vezetői ill. egyéb munka kompetenciák, képességek fejlődése,
  • a munkahelyi légkör javulása,
  • kisebb fluktuáció, nagyobb lojalitás,
  • kevesebb vita, konfliktus,
  • mentálisan – és ezáltal fizikailag is – egészségesebb munkavállalók,
  • motiváltabb, nem fásult/kiégett munkavállalók – ezáltal nagyobb hatékonyság,
  • több idő az érdemi munkára.

Testre szabott árajánlatért, lehetőségekért fordulj hozzám bizalommal!

Varga Szilvia
mediátor, coach, empatikus kommunikáció szakértő